Propuneri pentru cluburile after- school 

  • Sunt oferite ca opțiune pentru părinții care doresc rămanerea copiilor în cadrul școlii pentru activități extrașcolare.
  • Sunt plătite de părinți în plus față de taxele de școlarizare;
  • Sunt disponibile pentru toţi elevii.
  • Parents and children will make a final selection and will keep the respective activity for the entire term ( September – December,  January – April, April – June )
  • Cluburile after-school pot fi schimbate doar la finele semestrului;
  • Schimbarea clubului va fi posibilă doar în circumstanțe speciale aprobate de școală. 

În lumina reflectoarelor – Curs de teatru

Victoria Rusu este actriţă în cadrul Teatrului Naţional "Mihai Eminescu - Timişoara" activând totodata şi în cadrul Teatrului Merlin pentru copii şi tineret - Timişoara. Este titulara unei Diplome de nivel 1 în pedagogie. În cadrul activităţii sale cu copiii, ea urmăreşte să îi determine pe copii să înveţe prin joacă, deoarece "Pentru a fi actor, trebuie să fii copil" (așa cum afirmă numeroşi artiști).

În cadrul acestui curs, prin exerciţii şi activităţi specifice teatrului copiii vor învăţa să îşi dezvolte: 

  • Gândirea creativă
  • Abilitățile de a interpreta diverse roluri pe scenă
  • Încrederea în sine şi curaj
  • Vorbitul în faţa publicului

CoderDojo

CoderDojo este o colaborare globală care oferă cursuri gratuite și deschise tinerilor, în special în domeniul tehnologiei de programare.
Aduceți-vă copiii pentru a le da posibilitatea sa învețe să codeze, să hackuiască, să dezvolte site-uri web, aplicații, jocuri și multe altele sau să devină mentorii dvs.

Distracţia şi inspiraţia sunt garantate! 


Mini Ingineri

În ceea ce privește atelierele de robotică și programare pentru elevii noștri din ciclul preşcolar, folosim mici roboți pe care îi programăm prin intermediul mai multor butoane prevăzute fie pe carcasa, fie pe telecomandă astfel încât aceştia să execute o serie de mişcări, ca de pildă înainte și înapoi, rotiri spre stânga și / sau spre dreapta, să emită sunete şi să evite obstacolele. 


Robotică – Educaţia prin Lego!

Atelierele LEGO pentru copii cu vârsta între 6-9 ani folosesc seturi educaţionale LEGO® WeDo şi LEGO® Boost ce încurajează învăţarea prin joacă construind modele distractive cu motoare şi senzori. Acestea sunt apoi conectate la calculator pentru a le programa diferite comportamente, folosind un limbaj de programare vizuală, de tipul drag and drop. Modelul va efectua comportamentele programate, spre bucuria şi veselia copiilor.

Copiii sunt motivaţi să rezolve provocări ştiinţifice din viaţa reală prin însuşirea unor noţiuni de inginerie, ştiinţă, tehnologie şi programare, toate acestea prin experienţe şi investigaţii practice.


Robotică – ateliere STEM

Pentru început vom construi şi programa propriul calculator cu kitul Kano Computer Kit Touch. Pe principiul Lego, cei mici îşi construiesc propriul calculator folosind Kano. Un astfel de calculator are un Raspberry Pi pe post de unitate centrală, ceea ce le permite copiilor să programeze, dar și să exploreze jocuri educative.

Apoi vom prezenta şi explora principii de robotică şi programare având ca material didactic roboţeii Ozobot Bit şi roboţeii de la Wonder Workshop Dash şi Dot. 


Robotică pentru copii

Clubul de codare este dedicat elevilor care doresc să descopere lumea IT din punct de vedere al programării începând cu clasa 10. Aceasta va fi o disciplină disponibilă ca opțiune, fiind evaluate cu un calificativ Cambridge IGCSE la sfârșitul clasei 11. În plus, disciplina poate fi parcursă în clasele 12-13 și poate fi o proba în cadrul programului de Bacalaureat Internațional.

În cadrul cursului de programare - copiii din Python dezvoltă calculul gândirii şi învaţă principiile pe bază de programare folosind un limbaj de programare modern şi puternic, uşor de învăţat şi aplicat, folosit de dezvoltatorii de software în domenii precum Web, jocuri, robotică, și în platforme precum Google, Facebook, etc. Vom programa jocuri și aplicații în Python, un program de orientare focusat pe obiect, cu linii de cod-text.


Balet

Alexandra a participat la numeroase competiţii în cariera ei de dansator:

  • 2013 România - Locul 1 la Olimpiada Națională de Coregrafie (Cluj)
  • 2012 International Ballet Competition – Medalie de bronz (Croaţia)
  • 2012 România - Locul 3 la Olimpiada Națională de Coregrafie (Iaşi)
  • 2011 World Ballet Competition - Medalie de bronz (Sibiu)
  • 2011 - Locul 3 la Olimpiada Națională de Coregrafie (Timişoara)
  • 2010 - Locul 2 la Olimpiada Națională de Coregrafie (Constanţa)
  • 2009 - Locul 3 la Olimpiada Națională de Coregrafie (Bucureşti)

Dans contemporan

Dansul contemporan are la bază tehnicile dansului modern şi post modern, aducând o viziune nouă asupra trupului şi a dialogului cu publicul prin tehnicile release şi contact improvisation.

Dansul din punct de vedere educativ are mai multe obiective de bază:

  • Recunoaşterea, experimentarea şi familiarizarea cu elementele de bază ale mişcărilor creative;
  • Utilizarea acestor mişcări creative ca punte pentru alte discipline;
  • Controlul echilibrului static, dinamic şi statico-dinamic, al respiraţiei şi a posturii;
  • Coordonarea dinamică
  • Expresivitatea corporală-capacitatea de exprimare a emoţiilor cu ajutorul mimicii;
  • Raportul cu propria imagine reflectată în oglindă;
  • Raportul cu muzica – coordonarea corporală, armonia în mişcări, sensibilitatea muzicală;
  • Relaţia cu ceilalţi

Dans sportiv

Şcoala de Dans Sportiv Mistique a luat fiinţă în anul 2009 în Reșiţa si datorită succesului său s-a deschis în anul 2017 o noua filiala la Timișoara.

În toţi aceşti ani, antrenorii școlii de dans Mystic au reuşit să formeze multiplii campioni naţionali, multiplii medaliaţi la competiţii naţionale şi internaţionale, reuşind să aibă finalişti la campionatele mondiale de dans sportiv.

Antrenorii şcolii noastre sunt licenţiaţi ai Şcolii de Antrenori Bucureşti, respectiv Reghin şi absolvenţi ai Universităţii de Vest Timişoara secţia Sociologie şi Psihologie.

Dansul poate fi practicat ca sport de performanţă sau sport de agrement. Este un mijloc foarte plăcut prin care copilul dvs. face mişcare, îşi formeaza o poziţie corectă a corpului, fiind sportul care dezvoltă cel mai mult coordonarea psihomotrică. 


Fotbal

Fotbalul este cel mai popular sport din lume fiind practicat în majoritatea țărilor.
Este un sport de echipă, care implică 11 jucători de fiecare parte, jucători care își folosesc picioarele, capul și trunchiul pentru a pasa mingea și pentru a înscrie goluri.

Întrucât mişcarea în cursul jocului este continuă, acest sport este excelent pentru fitness și pentru sănătatea cardiovasculară. Persoanele de diferite vârste și niveluri de calificare pot juca fotbal, chiar şi cei de gabarite şi înălţimi diferite.

Fotbalul poate fi, de asemenea, un sport excelent pentru copiii care nu au un nivel sportiv ridicat, dar care ar dori să participe la sporturile de echipă. Este ideal pentru băieții și fetele care joacă același joc urmând aceleași reguli iar în cazul în care sunt compatibili din punct de vedere fizic pot, fetele şi băieţii pot forma echipe mixte. 


Înot

Ca toate celelalte activități sportive și fizice, înotul oferă beneficii similare, dar este și o activitate distractivă care reunește distracția și efortul fizic.

Înotul stimulează inteligența copiilor, capacitatea de concentrare mai bună, le îmbunătățește reflexele și percepția spațială.

Fabiana poate combina efortul fizic și veselia într-o manieră creativă.

Locatia- Aqua Sport Arena.


Karate

Karate - formă de educaţie, autocunoaştere, exprimarea personalităţii prin mişcare, autoapărare şi Karate - sport de performanţă.

Oricare dintre cele 2 categorii trebuie să înceapă cu formarea unei baze corecte şi eficiente pentru a ajunge la performanţe individuale sau sportive.

Astfel la antrenamente voi lucra cu copiii:

  • Exerciţii cu mişcări spaţio - temporale pentru a cunoaşte cele 3 dimensiuni de mişcare
  • Exerciţii aplicativ - utilitare (căţărat, târâş, sărituri )
  • Gimnastica de baza pentru influenţarea selectivă a aparatului locomotor
  • Exerciţii de coordonare şi echilibru cu şi fără muzică
  • Şcoala căzăturilor pe saltele
  • Şcoala săriturilor
  • Elemente tehnice de autoapărare

Yoga pentru copii

Tamara esta mama unui baieţel de 6 ani şi practică yoga tradiţională de 5 ani.

A urmat cursul de “Mind Management” în Ashram-ul şcolii Bihar India (una dintre cele mai vechi şcoli de yoga din India) şi cursurile asociaţiei Yoga. Ed din USA, asociaţia care se ocupă de dezvoltarea programelor de educaţie prin yoga în şcoli.
De ce Yoga pentru copii?

Este un program complementar activităţii şcolare care îi ajută pe copii să se dezvolte armonios. Este o metodă prin care copiii fac mişcare, se distrează şi în acelaşi timp îşi dezvoltă aptitudini precum concentrarea şi atenţia.

Yoga este recunoscută ca o modalitate sănătoasă de a elibera stresul, a echilibra emoţiile şi de a dezvolta flexibilitatea şi puterea fizică. 


Pian

Csilla s-a născut în Târgu Mureș, a început pianul la Liceul de Artă din localitate. A absolvit Facultatea de Muzică și Teatru din cadrul Universității de Vest din Timișoara în anul 2018, sub îndrumarea Prof.univ. dr. Habil Manuela Iana Mihăilescu. Concomitent cu studiile muzicale, a obținut Certificatul psiho-pedagogic în cadrul Departamentului pentru Pregătirea a Personalului Didactic, din cadrul Universității de Vest, Timișoara.

A urmat cursuri de măiestrie cu pianiștii: Gulyás Márta, Bogányi Gergely, Csíky Boldizsár Jr., Luis Fernando Perez, Jose de Solaun, Guillermo Gonzales, Giorgos Konstantinou, Viniciu Moroianu, Adriana Bera, Dragoș Mihăilescu, Rohmann Imre.


Chitara

Ana a început studiile muzicale în cadrul Liceului Vocaţional de Artă, Tîrgu Mureș, la secţia de chitară clasică. În timpul studiilor liceale a obţinut o bursă de studiu în cadrul Oskarshamn Musikskola din Suedia, moment în care a luat contact cu alte genuri muzicale (rock, jazz, pop), chitara electrică şi basul electric.

Revenită în România, a absolvit studiile la Facultatea de Muzică din Timişoara, cu diplomă de licenţă şi masterat, la secţiile de chitară solo şi muzică de cameră. Devine în anul 2007 profesor titular de chitară clasică, dezvoltând diverse strategii de predare şi urmând numeroase cursuri de dezvoltare profesională.

Ana a luat parte la multe proiecte muzicale şi a colaborat în numeroase rânduri în diverse producţii teatrale, pe lângă activitatea didactică pe care o desfăşoară de peste zece ani. 


Vioară

Violonist la Filarmonica Banatul, colaborator la Ansamblul Timișul și membru fondator al cvartetului Entertainer. În decursul celor 10 ani, a concertat în peste 50 de ţări, interacţionând astfel cu diferite culturi, mentalităţi şi totodată cu noi modalităţi de predare.

Cu aptitudini de pedagogie şi experienţă de peste 10 ani de a preda copiilor, cu multă răbdare şi plăcere . Este caracterizat ca fiind o persoană dinamică, interesată continuu de perfecționare profesională, și cu aptitudini foarte bune de comunicare. 


Limba germană/ spaniolă/ suedeză

Lecții after - school în limba germană sunt disponibile pentru elevii care doresc să își extindă cunoștințele în limba germană, dar și pentru elevii care doresc să învețe o altă limbă străină, pe lângă ceea ce studiază în cadrul curriculei şcolare. 

Putem oferi lecții de limbă spaniolă, română și suedeză dacă avem studenți interesați de lecții suplimentare susţinute în aceste limbi.


Arta pentru toţi

“Popoarele lumii” - Copiii vor intra cu plăcere în noile roluri, vor crea măști colorate, case decorative și mai în joacă, mai în serios vor înțelege minunata diversitate a popoarelor lumii. Prin acest curs își vor dezvolta abilităţile de a descoperi, a tolera și a aprecia. Cursul va consta în 14 întâlniri împărțite astfel:

  • Peru - Atelier: Pătură decorativă pentru lamă - pictură
  • Oamenii din Tibet - Atelier: Mandala - desen, pictură
  • Oamenii Padaung - Atelier: Gâturi cu inele de alamă - desen creion
  • Romi - Atelier: Fustă gipsy cu volane - desen, colaj
  • Oamenii aborigeni din Australia - Atelier: Decorații pe față - mască
  • Nativii americani - Atelier: Cort tepee - construcție 3D din hârtie, desen, pictură
  • Tribul Ndebele din Africa - Atelier: Casă cu modele geometrice - pictură
  • India - Atelier: Turban colorat - desen, colaj
  • Vernisaj - La finalul cursului, copii își vor expune lucrările

Dezbatere

Zeci de ani de cercetare academică au dovedit multitudinea beneficiilor acumulate ca urmare a implicării în dezbateri.

Dezbaterea oferă experiențe care contribuie semnificativ la dezvoltarea aptitudinilor cu impact considerabil asupra vieţii de zi cu zi, dar şi asupra abilităţilor cognitive și de prezentare. În plus, prin dezbateri cei implicaţi dobândesc beneficii educaționale unice, în timp ce învață și îşi consolidează abilitățile cu mult peste ceea ce se poate învăța în orice alt context.

Dezbaterea îi ajută pe cursanți să distingă abilitatea de a folosi argumente raționale, bine justificate dar și dovezi convingătoare. Le permite acestora să își expună punctul de vedere prin utilizarea elocvenței retorice. Atrag în dezbateri un sentiment puternic de responsabilitate și încredere.

Îi învață pe cursanţi abilitățile de a cerceta, organiza și prezenta informații într-o manieră convingătoare. 


Şah

Jocul de șah îi ajută pe tineri să învețe să se concentreze, să gândească în mod logic, să depășească obstacolele, să modeleze și să clasifice informațiile

Ajută la dezvoltarea abilităților de rezolvare a problemelor, planificarea, consolidând în acelaşi timp abilităţi ca de pildă răbdarea, concentrarea gândirii și auto-disciplina.


Clubul UKMT

Asociaţia britanică de matematică (UKMT) este o organizație caritabilă înregistrată al cărei scop este de a promova educația copiilor și a tinerilor în matematică.

UKMT organizează concursuri matematice naționale și internaționale și alte activități de perfecţionare în sectorul matematicii pentru elevi cu vârste cuprinse între 11 și 18 ani.

Asociaţia noastră a fost înfiinţată în 1996 iar în ultimul an universitar, peste 650.000 de elevi din 4.500 de școli au luat parte la cele trei provocări individuale, cele mai mari concursuri matematice naționale din Marea Britanie.

Fiecare concurs se materializează într-o faza superioară, finalizându-se prin programe de mentorat și școli de vară pentru elevii care au dovedit o înaltă performanță, axându-se de asemenea pentru formarea echipei de șase reprezentanţi ai Marii Britanii în cadrul Olimpiadei Internaționale de Matematică. De asemenea, organizăm concursuri de matematică în echipe pentru două categorii de vârstă, publicăm cărți și organizăm seminarii de perfecţionare pentru profesori. 


Teme pentru acasă

Clubul conex temelor pentru acasa este dedicat elevilor cu vârste începând de la 6 ani. Scopul este de a da elevilor posibilitatea de a-și termina temele la școală și, eventual, de a fi ajutaţi de un membru al cadrelor didactice. Cu toate acestea, recomandăm insistent ca părinții elevilor din ciclurile inferioare să se implice în anumite activități (timpul dedicat lecturii), așa cum recomandă profesorul de clasă.

Legat de elevii de toate vârstele, este foarte important să vorbim cu copiii noștri cu privire la ziua de școală, să îi întrebăm despre sentimentele lor și să ne implicăm într-o oarecare măsură în efectuarea temelor de casă (de obicei lectură, dar ar putea fi și alte proiecte școlare).

Elevii de toate vârstele pot selecta 2 - 4 teme de casă, dar ar trebui să se asigure, de asemenea, că mențin o varietate în selecția clubului. 


Jocuri supravegheate

Aceasta este o activitate dedicată copiilor de 5 - 6 ani. Pe baza numărului de copii, vom organiza împreună o serie de activități și jocuri destinate să ajute copiii să işi încheie ziua şcolară într-un mod foarte plăcut alături de colegii lor.

Activitățile vor avea loc în general afară, dar vom folosi clasa în caz de vreme nefavorabilă. Elevii vor fi supravegheați tot timpul.

 
ro_RO
en_GB ro_RO